tirsdag 8. februar 2011

Anne-Mari Hannisdal Haga om sosiale medier og museer

Anne-Mari Hannisdal Haga arbeider på Osterøy museum, en avdeling på Museumssenteret i Hordaland. Hun er opptatt av av at sosiale medier er nye kommunikasjons former og museer skal være samfunnsaktører. Anne-Mari deltok på en introduksjons workshop og deler dette med deg:

Verdien av sosiale medier og museer
Sosiale media er dei nye kontaktformene og er difor viktige å ha kunnskap om òg i musea. Musea skal vera ein del av samfunnet, både spegla og verta spegla av samfunnet. Dette er del av dei nye uttrykka i samfunnet- dvs kulturen.

Det vert eit stort framskritt når t.d. digitaltmuseum er skikkeleg utbygd, og folk kan søkja og kommentera ulike bilete her. Slik kan ein få auka kunnskap om eige samlingar.

Min arbeidskvardag
Ved invitasjon til hending td på Osterøy museum er det mogleg å nå vener som bur lokalt og som kan vera interesserte i ulike typar hendingar ved museet. Slik når ein andre enn ved annonsering i lokalavisa t.d.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar